..wELcOMe..

assalamualaikum wbt..
salam sejahtera..

selamat datang !
have a happy blogwalking here..:)
keep in touch..stay tuned..^^,

*so sorry if i wrote in sms-ing ways..:)



Friday, June 10, 2011

..jiwa kacau..

salam alaik..

salam sejahtera..

jiwa kacau? tajuk cam mengancam je..hehe
act..memang mengancam pun..mengancam nyawa + jiwa aku..

mm..
i still can't accept the fact..
aku still salah kan orang lain padahal benda alah itu suda terang lagi bersuluh salah aku..
kenapa la aku ni?
tak ley reda dengan satu perkara itu..

fathiah rahim ,sila jangan selalu salah kan orang lain !

mm..
masih terfikir..
cam mana la aku nak terima satu-satu perkara itu dengan penuh reda + ikhlas..
susah betul nak capai ikhlas itu kn?
*ke aku seorang je rasa camtu..

ikhlas kan hati fathiah..yakin dengan Allah !
He know the best for you !

nota kaki..,
please don't blame others if it's not their fault..try ikhlas + reda ! *nasihat pada diri sendiri.. :l

No comments: