..wELcOMe..

assalamualaikum wbt..
salam sejahtera..

selamat datang !
have a happy blogwalking here..:)
keep in touch..stay tuned..^^,

*so sorry if i wrote in sms-ing ways..:)



Friday, November 11, 2011

..happy birthday..

happy birthday !
selamat hari lahir !

*post agak perasan sbb hari ni birthday saya..
sekian ! :)

may Allah bless me in what i'm doing..
moga aku terus kekal di jalan-Nya..
moga iman aku terus mantap dan bertambah mengenali-Nya..
moga aku sentiasa tawaduk menimba ilmu-Nya..
moga kawan-kawan sentiasa mendoakan kesejahteraan aku..

tq for being my friends !
tq for the wishes !
tq for everything !

tq mak ! tq ayah !
i'm now 19teen..
last teen..
fathiah..just enjoy ur last teen with your iman..:)

'semakin bertambah usia kita..semakin dekat kita dengan kematian'
semoga aku mati dalam keadaan beriman..:)

No comments: