..wELcOMe..

assalamualaikum wbt..
salam sejahtera..

selamat datang !
have a happy blogwalking here..:)
keep in touch..stay tuned..^^,

*so sorry if i wrote in sms-ing ways..:)



Thursday, January 12, 2012

2012 !

assalamualaikum
salam sejahtera

first post for new year 2012 !

happy dok?
kawan happy sokmo..:) insyaAllah

alhamdulillah
tahun 2011 pun da abis ditempuhi..

macam mana zaman silam korang tu?
best tak?

aku punya zaman silam..
alhamdulillah
semakin mendapat cahaya..insyaAllah

okay !
kalau cakap sal tahun baru..
tentu nak kena ada azam baru kan?

apa azam korang tuk tahun 2012 ni?

aku punya azam..
mm..
tak pena terpikir lak..
sbb tiap-tiap tahun aku mmg tak ada azam..

insyaAllah..
tahun ni aku tetiba boleh ada azam nak jadi anak, pelajar, masyarakat, hamba yang terbaik + muslimah di dunia dan akhirat

okay la..
nak bikin post lain lak..

tuk tahun baru ni..aku buat dwi post :)

p/s : apa-apa pun yang korang azamkan..misalnya tak dapat dilaksanakan pada tahun tersebut..jangan bersedih..kerana pasti ada sesuatu yang lebih baik menanti anda..:)

No comments: